advertise

نگاهی جامع به عایق رطوبتی نانو

اگر به دنبال تمیز کردن یا محافظت سطوح مختلف ساختمانی باشید، محلول های نانو پوشش های آبگریز نانوفرازسپاهان FARAZSIL™ آماده هستند تا به جوانسازی، پاکسازی و محافظت کلیه سطوح ساختمانی اعم از آجر، سنگ، بتن، سیمان، شیشه، فلز، ترموود، چوب، نیوپان، ام دی اف و سطوح رنگ شده در سراسر خانه شما کمک کنند. با استفاده از عایق رطوبتی نانو از رسوب ناخوشایند بر روی فواره بتنی خود جلوگیری کنید، لکه های حیاط آجری و سنگی خود را از بین ببرید، و از یک شومینه بدون دوده در داخل و خارج از خانه لذت ببرید.
محلول های نانو پوشش های آبگریز نانوفرازسپاهان FARAZSIL™ به طور خاص برای جلوگیری از آلودگی و هوازدگی روی سطوح مختلف ساختمانی و حفظ ظاهر آنها برای سال‌های آینده طراحی شده است. این عایق رطوبتی نانو را می توان بر روی پشت بام های سفالی استفاده کرد تا از سایش و فرسایش در طول زمان جلوگیری کند و در هزینه های نگهداری و نظافت در آینده صرفه جویی کند. همچنین در عرشه، دیوار، نرده، استخر، کفپوش، پیشخوان آشپزخانه، آثار هنری و موارد دیگر سطوح ساختمانی استفاده کنید.


این نانو پوشش های آبگریز و محافظ نامرئی هستند و به سطوح سنگی یا آجری، چوبی و … شما آسیب نمی رسانند. برای آب بندی و محافظت در برابر جذب آب و نمک و همچنین آسیب های محیطی ناشی از UV و باران اسیدی طراحی شده اند. این نانو پوشش ها از سطح در برابر رطوبت، تغییر رنگ و لکه ها محافظت می کند و همچنین از رشد کپک و قارچ جلوگیری می کند. محلول های نانو پوشش های آبگریز نانوفرازسپاهان FARAZSIL™ مقاومت فوق العاده ای در برابر آب، مایعات، لکه ها، روغن و گریس ایجاد می کنند و از سطح در برابر فرسایش، خراشیدگی و تغییر رنگ و لکه شدن محافظت می کنند. استفاده از این عایق رطوبتی نانو، آسان و برای خانواده‌ها مناسب است


موارد استفاده از عایق رطوبتی نانو

آجر
بتن
انواع سنگ ها
بلوک های بتنی
گرانیت و مرمر
کاشی سقف/سفال
گچ
کاهگل
ترموود
چوب، نیوپان و ام دی اف

ویژگی های محصولات نانو محافظ سطوح ساختمانی

آبگریز و روغن گریز
اثر تمیز کردن آسان
نامرئی برای چشم انسان (ضخامت پوشش: ۱۰۰-۱۵۰ نانومتر)
پایدار در برابر اشعه ماوراء بنفش
مقاوم در برابر سایش
مقاوم در برابر تغییر دما
قابل تنفس
ساده
کاملاً کاربردی (این کار را خودتان انجام دهید)
مقاوم در برابر مواد شیمیایی
زود خشک می شود و بعد از حدود ۲۴ ساعت کارایی عالی دارد
عمر مواد ساختمانی را افزایش می دهد

لورم ایپسوم متن ساختگی

ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی.ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.