advertise

برخی از ویژگی های منحصر به فرد نانو پوشش ها

فهرست مطالب

ویژگی های منحصر به فرد نانو پوشش ها
محافظ نانو برای همه سطوح


پوشش برای ترموست، ترموپلاستیک و سطوح رنگ شده
پوشش برای فلزات و آلیاژها
پوشش برای پارچه و چرم
پوشش برای سطوح شیشه ای و سرامیک
پوشش برای آجر، بتن، سنگ طبیعی و سطوح معدنی
پوشش برای سطوح چوبی
پوشش های فوق آبگریز
پوشش های ضد نوشتار (ضد شعارنویسی)
فناوری نانو راه حل های کارآمد و قدرتمند برای صنایع و سطوح مختلف دارد. ما انواع مختلفی از راه حل های صنعتی را در اختیار داریم که با توجه به کیفیت بالا و قیمت های مناسب، انتخاب بسیاری از صنایع است. پوشش های نانو را می توان در بسیاری از صنایع مختلف برای بهبود فرایند تولید، محصول یا خدمات ارائه شده استفاده کرد. هر یک از پوشش های نانو دارای ارزش پیشنهادی منحصر به فردی هستند، اما رایج ترین مزایای پوشش های محافظ نانو عبارتند از:
ضد خوردگی
آبگریزی
روغن گریزی
مقاومت در برابر خراش
آسان تمیزشوندگی ضدنوشتار(آنتی گرافیتی)
مقاومت در برابر لکه
مقاومت در برابر پوسیدگی
محافظت در برابر اشعه فرا بنفش
حفاظت شیمیایی
جایگزینی روشهای متداول با نانو پوشش ها باعث افزایش ارزش، دوام و حفاظت بی نظیر می شود. بهبود محصول یا خدمات توسط پوشش های نانو شرکت نانوفرازسپاهان به خودی خود یک ویژگی است، یک ویژگی منحصر به فرد که با سایر تولید کنندگان نانوپوشش قابل دستیابی نیست. با کمک نانو پوشش ها و استفاده درست و به موقع از آنها برای مدت طولانی می توان سطوح مختلف را محافظت کرد. نانو پوشش ها را می توان به طور خاص برای نیازهای تجاری شما، برای انواع مختلف و دشوار سطوح برای مصارف صنعتی توسعه داد.



برخی از ویژگی های منحصر به فرد نانو پوشش ها

مقاومت در برابر لکه
از نفوذ لکه ها به سطح از طریق خواص آبگریز و روغن گریز جلوگیری کنید. اجازه ندهید رسوبات آهکی ، لکه های روغن و گرافیتی روی سطوح شما بچسبد. تمام هزینه های نظافت را کاهش دهید: زمان ، تلاش و پول. بسته به سطح مورد استفاده، می توان آن را خود تمیز شونده یا آسان تمیز شونده کرد. به عنوان مثال، سطوح در معرض باران معمولی می توانند خواص خود تمیز شوندگی را نشان دهند.
مقاومت در برابر خوردگی
مقاومت در برابر خوردگی، توانایی جلوگیری از خرابی محیط با واکنش شیمیایی یا الکتروشیمیایی است. مهم است که به خاطر داشته باشید که هر آلیاژی، فولادی یا غیره، می تواند در شرایط خاص دچار خوردگی شود، اما زمانی که از یک نانو پوشش مناسب بر روی سطح استفاده می کنید، نمی تواند دچار خوردگی شود.
مقاومت در برابر خراش
فرایندهای تولید یا شرایط کار محصولات شما سخت است، با استفاده از نانو پوشش، می توانید به سطح کمک کنید تا به راحتی خواص ضد خش را بدست آورد. پوشش نانو با سختی ۹H می تواند سطوح را در برابر خراش های جزئی یا اثرات ساینده ناشی از محیط کار محافظت کند.
ضد گرافیتی (ضد نوشتار)
تمیز کردن نقاشی های دیواری ساختمان ها، علائم هشدار دهنده، قطارها و دیوارها سالانه میلیاردها دلار هزینه دارد. بسیاری از شهرها طرح های ضد نوشتار با دیوار را آغاز کرده اند، اما خرابکاری ها هنوز یک مشکل است. پوشش های نانو می تواند یک راه حل کامل و طولانی مدت برای این مشکل باشد. آنها با ساختارهای شفاف و قابل تنفس خود، تمیز کردن نقاشی های دیواری از سطح را ممکن می سازند و به دولت ها و شرکت ها کمک می کنند تا هزینه های خود را کاهش دهند.
UV و حفاظت شیمیایی
پوشش های نانو نه تنها در برابر اسیدها و مواد شیمیایی مضر محافظت می کنند، بلکه اشعه های ماوراء بنفش را نیز به طور موثری مسدود می کنند. موادی مانند پلیمرها و کامپوزیت ها می توانند به اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش حساسیت ویژه ای داشته باشند و در نهایت دچار ترک خوردگی، پوسته پوسته شدن، زرد شدن، تغییر رنگ، از دست دادن مقاومت مکانیکی و در نتیجه خرابی شوند.