advertise

حفظ زیبایی و دوام نمای ساختمان با نانو پوشش ضد آب

فهرست مطالب

ویژگی های نانو پوشش ضد آب
شرکت دانش بنیان نانوفراز سپاهان
موارد بکارگیری نانو پوشش ضد آب


با استفاده از نانو پوشش ضد آب تولیدی شرکت دانش بنیان نانوفرازسپاهان می توانید نمای ساختمان را در برابر جذب رطوبت و نفوذ انواع آلودگی ها محافظت کنید و از این طریق زیبایی نمای ساختمان را حفظ کنید. با ایجاد نانو پوشش آبگریز بر روی سطح نمای آجری، سنگی، سیمانی، چوبی،کاهگلی و … سطح در برابر اثرات مخرب ناشی از هوازدگی، شوره زدگی، باران اسیدی و تغییر رنگ محافظت می شود.


ویژگی های نانو پوشش ضد آب

یکی از ویژگی های بارز نانو پوشش ها، توانایی آنها ‎در افزایش عمر مصالح است که به دلیل ایجاد خاصیت آبگریزی و قابلیت تنفس‏پذیری نانو پوشش می‎باشد. این خاصیت می‌تواند به‌راحتی در تمیز و نو نگه داشتن کلیه سطوح بسیار مفید باشد که این امر باعث افزایش عمر سازه‏ های ساختمانی مختلف خواهد شد. سطح نانو پوشش خورده دیرتر کثیف می شود و ذرات و آلودگی روی آن تنها با یک شست و شوی ساده یا به کمک قطرات باران به راحتی تمیز می‌شود.


شرکت دانش بنیان نانوفراز سپاهان

شرکت دانش بنیان تولیدی نانوفرازسپاهان، به صورت کاملاً تخصصی، محصولات نانو پوشش ضد آب مخصوص آجر نما، سنگ، سیمان، چوب و دیگر مصالح ساختمانی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این محصولات موجب افزایش دوام و حفظ زیبایی نمای ساختمان می‌شوند. با گذشت زمان تماس مکرر سطوح مختلف ساختمان ها از جمله سطوح آجری، بتنی، سیمانی، سنگی، چوبی، شیشه ای و … در شرایط محیطی متفاوت با آب، رطوبت و باران می تواند مشکل زا باشد و علاوه بر هزینه های تعمیرات و نگهداری، زیبایی و جلوه ظاهری این سطوح نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. نانو پوشش های آبگریز و ضدآب بهترین راهکار کارآمد و موثر برای رفع این مشکل و حفاظت سطوح مختلف در شرایط محیطی گوناگون مانند باران، برف، نور خورشید و گرد و غبار و آلودگی است. شرکت نانو فراز سپاهان با تکیه بر‏ دانش و بکارگیری تکنولوژی روز دنیا، نانوپوشش‏ ضد آب انواع سطوح را به صورت تخصصی به تولید انبوه رسانده و به بازار عرضه کرده است.


موارد بکارگیری نانو پوشش ضد آب

در حال حاضر از نانو پوشش های آبگریز و ضدآب نانوفرازسپاهان برای محافظت نمای ساختمان‌های مسکونی در سطح کشور استفاده می‌شود. شرکت نانوفرازسپاهان در نمایشگاه‌های مختلف حضور داشته تا بتواند این محصولات را به مردم معرفی کند و از این طریق ارتباطات بلندمدت با همکاران و مشتریان را گسترش دهد و حفظ کند. علاوه بر این جهت توسعه بازار محصولات نانو پوشش ضد آب، استراتژی ایجاد نمایندگی های بیشتر در شهرهای مختلف به منظور آشنایی و تسهیل دسترسی مشتریان را دنبال می کند. مزیت محصولات تولیدی نانوفرازسپاهان نسبت به محصولات مشابه داخلی و خارجی در این است که متخصصین این شرکت برای هر نوع سطحی، محصول جداگانه و متناسب با ساختار آن سطح را در نظر گرفته اند. در واقع برای کلیه سطوح آجر، سنگ، بتن، چوب، فلز، شیشه و …متناسب با نیاز مشتری محصول ویژه‌ای تولید و به مشتری ارائه می‌شود. در حالی که در نمونه‌های داخلی و خارجی مختلف معمولاً یک محصول برای مصرف روی زیرلایه‌های مختلف استفاده می‌شود. کارشناسان شرکت نانوفرازسپاهان پس از بازدید از پروژه های ساختمانی، بهترین محصول را به مشتری معرفی می کنند. شرکت دانش بنیان نانوفرازسپاهان دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و در حال اخذ گواهینامه CE جهت توسعه زیرساخت های صادراتی می باشد. ظرفیت تولید نانو پوشش های آبگریز و محافظ مخصوص آجر نما و دیگر سطوح ساخنمانی شرکت نانوفرازسپاهان در حال حاضر روزانه ۱۰۰۰ لیتر است.